sag25Skulen vår!UteskuleVår

Ut på tur med 1. klasse

1.klasse har hatt ein fin turdag i dag. Me åt lunsj i hagen til Carl og leika på den store plenen. Resten av turen gjekk rundt Vikanes der me fekk sjå kvar Odin, Håkon, Henri, Alexander og Milan bur.

Tekst & foto: Lene Tislevoll Almås

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *