Tilgje, toft og keip og kjøl!⚓️
Måndag møtte Torill Berger Falk og Bjørn Arve Lunde oss på Jensaneset for å fortelje oss om båtbyggjarhistoria i Sagvåg. «Eg byggjer meg ein båt» er forteljing, teater, båtbygging, spikking, pussing og klinking. Og synging! Ein veldig kjekk dag på kaien saman med ein liten gjeng frå Rommetveit skule.
Tekst & foto: Ingrid Kvernenes Misje



















