På isensag22Skulen vår!Vinter

Strålande dag på isen ☀️⛸️

I dag har 4. klasse hatt ein fin tur til gapahuken i Hustrudalen. Me grilla pølser på bålpanna og mange hadde med seg skeiser og kosa seg på isen. Me håpar på fleire fine dagar medan isen er trygg!

Tekst & foto: Jenny Sætre Skjønberg Foto. Liljan Vestbøstad Waage

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *