I dag har 4. klasse hatt ein fin tur til gapahuken i Hustrudalen. Me grilla pølser på bålpanna og mange hadde med seg skeiser og kosa seg på isen. Me håpar på fleire fine dagar medan isen er trygg!
Tekst & foto: Jenny Sætre Skjønberg Foto. Liljan Vestbøstad Waage