På isenSkulen vår!Vinter

Snø og is ❄️⛸️🛷

Elevane kan framleis ta med akebrett på skulen. I morgon kan elevar også ta med skøyter. Dei som vil ut på isen vår må nytta hjelm. Det er berre småskulen som er på skulen fredag. Storskolene tek seg ein skeisedag på Kroktjødno.

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *