NaturfagNewtonrommetsag25Skulen vÄr!

Newtonrommet đŸ‘©â€đŸ”Ź

I dag har 1. klasse vore pĂ„ Newtonrommet pĂ„ NUS og vore forskarar. Me fekk laga oss ein fantastisk som me programmerte til Ă„ svĂžmme i ein dam. Me rakk ĂČg ein tur i buldreveggen. Ein kjekk dag.

Tekst & foto: Lene T AlmÄs

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. PÄkravde felt er merka *