Me er klare for 17.mai!
Som alltid på siste skuledag før 17.mai, har me hatt øving på nasjonalsong og tog. Status for 2026 er:
Veldig bra samling på toget, fin flaggføring, bra heiarop, og god guff på nasjonalsongen! No gler me oss til den store dagen!




































