Skulen vår!

Lisa var lærar 🏊‍♀️🏊‍♂️

I dag overtok Lisa ansvaret for den siste delen av symjetimen til 6. klasse. Då vart det «hangman» i bassenget !

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *