Leirskulesag19

Leirskule dag1

Me er allerede godt i gang med å vera på leirskule. Me starta med ein bli-kjent-tur i området, og dei tøffaste har allerede bada. Isen gjekk for to veker sidan, så det var ikkje noko problem å finna vegen ned i vatnet. Nokon har vore på fisketur, og me er godt i gang med å gjera kjøkenteneste. Dette kan fort bli ei veldig fin veke -:)
Bilder: Ingeborg Toft Nerland/Egil Petterteig