Leirskule dag 3
I dag byta me aktivitet, så det som var i skogen i går var på vatnet i dag, og omvendt. Kjekk tur og kjekke aktivitetar i dag og, og dagen gjekk fort. Me har vore i bålstova og laga pinnebrød, og i natt er det 8 stk. som skal prøva å sova der. Litt diskotek vart det og tid til, men der får de ikkje sjå bilder ifrå…..



























