Leirskule dag 2
Ny fin dag, nesten uten regn. Nokon har vore på tur i fjellskog, med mange stopp med kunnskaspåfyll, og aktivitetar som buldring i ekta fjellvegg, (Slapp av, den var ikkje så høg…), ulike leikar, orientering, og bålkurs med påfølgande steiking av ostesmørbrød og pinnebrød. Den andre gruppa var på vatnet, både i båt og kano. Det vart drege garn med masse fisk som dei fell sløya, grilla og grilla. No er kiosken open, og stemninga god, og vel så det..
Bilder: Ingeborg Toft Nerland/Egil Petterteig

























