Jazzkonsertđč
I dag har 2. klasse vore pÄ jazzkonsert saman med alle dei andre 2. klassingane i Stord kommune.
Dette var eit tilbod frÄ Jazzklubben pÄ Stord og Den kulturelle skulesekken.
Me tok bussen til Kulturhuset og fekk oppleva ein spennande jazzkonsert med eit flott scene design.
Tema for konserten var mikro organismer og det Ä ta vare pÄ jorda vÄr.
Ei veldig kjekk og spennande stund i Kulturhuset.
Tekst & foto: Anne Sissel Mugaas






