Meir uterydding :-)
Flinke 3.klassingar har jobba hardt og godt med vekemålet denne veka . Tekst og bilde: Anne Sissel Mugaas
Read MoreFlinke 3.klassingar har jobba hardt og godt med vekemålet denne veka . Tekst og bilde: Anne Sissel Mugaas
Read More2.klasse har vore ute og gjort sin del av vårpussen me held på med denne og neste veka. Dei jobbar
Read MoreDet vart ei innhaldsrik vekesamling med bokmelding, mgp-innslag og gjennomgang av vekeoppdraget.
Read More4. klasse hadde kulturinnslag med Cowboysong fredag morgon. Vekeoppdraga dei den siste tida har sett fokus på godt læringsmiljø på
Read MoreI dag var det tid for vekesamling igjen. Ein kjekk gutagjeng ordna med putene og Bernard hadde kontroll på teknikken.
Read MoreFredag morgon møtest heile skulen kvar veke til Vekesamling. Denne fredagen var det kulturinnslag med 6. klasse. Magnus presenterte ein
Read MoreFlott song frå 3. klasse starta fredagen vår i dag med mangexskumke dyr! Me fekk også anbefalt ei god bok
Read MoreAlle i 3. klasse fekk kvar sitt kort med ei koselig helsing frå 5. klasse♥️. Tekst & foto: Åshild Giving
Read MoreFredag denne veka er «Mot til å glede». 6. klasse er himla god på rim, og me likar å tøyse
Read MoreMot til å glede kvarandre i 3. klasse 🤗. Me har hatt ein fantastisk utedag. Tekst & foto: Åshild Giving
Read More