Sykkeltur til Hornelandsvågen 🚴♀️
7. klasse hadde sin siste klassetur heim til Ingeborg. Detta har me snakka om sidan 5.klasse. Veldig stas å få
Read More7. klasse hadde sin siste klassetur heim til Ingeborg. Detta har me snakka om sidan 5.klasse. Veldig stas å få
Read MoreTysdag var 4. klasse på sykkeltur til Eventyrskogen. Spreke og flinke elevar som er kjekke å ha med på tur.
Read MoreVeldig kjekt med besøk av PK og Petter fra Sykkelkids. Dei hadde litt teori og mykje sykling med elevane. Sykkelferdigheiter
Read More3. klasse har starta dagen med dei grunnleggjande trafikkreglene HAV, hensynsfull, aktpågivende og varsom. Dei har sykla på høgre sida
Read MoreI dag starta 5. klasse ute på hjul. Sykkel, sparkesykkel og rulleskøyter var i bruk. Flinke elevar som kunne mange
Read MorePå fredag hadde 4. klasse laga ei flott sykkel løype til 2. klasse. Dei øvde på å sykle etter kvarandre
Read More