3.klasse på skeisetur⛸️
Langt å gå, flinke elevar, blide fjes, skeising, skills, leik, bålkos, rimfrost og sol oppsummerer dagen vår. Ein kjempekjekk dag
Read MoreLangt å gå, flinke elevar, blide fjes, skeising, skills, leik, bålkos, rimfrost og sol oppsummerer dagen vår. Ein kjempekjekk dag
Read MoreI dag har 4. klasse vore på ein veldig flott tur til ei lita tjønn på Vikanes der me sto
Read MoreMe har ikkje reklamert så mykje for skeisebanen vår, då det er ikkje plass til 160 elevar der. Det er
Read MoreI dag kunne me ta i bruk skeisebanen. Kjekt å skli rundt på skoa, og kanskje tek nokon i 1.
Read MoreDersom ingen trakkar uti skeissebanen før han frys, så kan det bli ein flott bane på Sagvåg skule også i
Read MoreEtter ein periode med mildvér tek skeisebanen vår ein pause…..før han vart teken i bruk. Me prøver igjen i januar.
Read More