Kjekt med kanonball i 5. klasse😊
Tekst & foto: Vegard Johanesen
Read MoreTekst & foto: Vegard Johanesen
Read MoreGøy med Tarzantikken for 6. Klasse i gymtimen. Tekst & foto: Linda Elisabeth Berg
Read MoreMe hadde ein kjekk tur til klatrehallen på fredag. Det var gøy å prøva dei ulike løypene i buldreveggen. Mange
Read MoreI dag hadde Emma, Lilly og Kaja laga til ei kjekk og god styrkeøkt for oss i gymtimen💪🏻💪🏻 Tekst &
Read More2. klasse har jobba med korleis me kan fiksera/ stiva av kroppen i ulike øvingar.Me avslutta økta i dag med
Read MoreDans var hovudtema i gymtimen i dag. Nokre dansa seg sveitt og nokre sprang seg, bokstaveleg talt, sveitt💃🏽🏃🏻Me øvde på
Read MoreMe øver på å styra ballen med hockeykølla lavt ned på golvet. Mykje veldig god jobbing i gymøkta i 2.klasse
Read More