sag24Skulen vår!

Bank i 2. klasse🏦💰

Me lærer om pengar i 2. klasse for tida. I dag opna me bank og spelte eit spel der to og to samla kronestykker og kunne gå i banken for å veksla i tiarar og hundrelappar etter kvart. Elevane var ivrige og fleire gløymte nok at det var leikepengar undervegs☺️.

Tekst & foto: Ingvild Fjell

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *