Me lærer om pengar i 2. klasse for tida. I dag opna me bank og spelte eit spel der to og to samla kronestykker og kunne gå i banken for å veksla i tiarar og hundrelappar etter kvart. Elevane var ivrige og fleire gløymte nok at det var leikepengar undervegs☺️.
Tekst & foto: Ingvild Fjell